czwartek, 3 lipca 2014

JUNE DESIGN - MINIMALIZM ZAMKNIĘTY W GEOMETRYCZNEJ FORMIE



 
 fot. Maja Meronk
Biżuteria sygnowana marką June Design to propozycja dla  kobiet, które nie lubią przepychu i cenią sobie jej ascetyczną formę. Dlatego ja: wyznawczyni minimalizmu w wersji ortodoksyjnej, w tych srebrno–złotych cackach zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

June Design to marka tworzona przez  projektantkę i złotniczkę Katarzynę Wójcik. Kasia urodziła się w Gdyni, a na chwilę obecną mieszka  w Warszawie. Studiowała projektowanie biżuterii i form złotniczych na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a kunsztu złotniczego uczyła się w pracowniach najlepszych polskich mistrzów złotnictwa. Jej marka została powołana do życia zaledwie rok temu, a już zyskała już sporą Klientek, a także obiegła polskie i międzynarodowe media. O June Design  pisała między innymi włoska edycja Vogue’a.  - Każda publikacja w mediach i pozytywna recenzja mnie cieszy – jest to dla mnie dowód, że moja kolekcja jest w stanie sama się „obronić” i zostać zauważona, bez zaplecza PR-owców i specjalistów od marketingu. To dla mnie ogromny komplement i motywator do pracy. Redaktor mody z Vogue Italia zobaczył moją kolekcję na łódzkim Fashion Weeku. Bardzo mu się spodobała, i znalazła się w jego relacji w zestawieniu najciekawszych marek FW. To dla mnie niecodzienne wyróżnienie, tym bardziej, że był to pierwszy Fashion Week, w którym wzięłam udział. Jeżeli chodzi o słynne klientki – tak naprawdę, każda Klientka jest dla mnie tak samo ważna. Bez względu na to, czy stąpa po czerwonym dywanie, czy nie – może mieć pewność, że otrzymuje ode mnie najwyższej jakości biżuterię, będącą wynikiem mojej pasji i ekspresją moich emocji. – tłumaczy Kasia.



 
 źródło:June Design

 Biżuteria tworzona jest ręcznie, jedynie ze szlachetnych materiałów - srebra i złota. Wyróżnia ją klasa, subtelność i minimalizm. W jej skład wchodzą naszyjniki, bransoletki, pierścionki, obrączki i kolczyki. Precyzja i czas poświęcony wykonaniu każdej sztuki, czyni z niej biżuterię wyjątkową i niespotykaną w dzisiejszych czasach, opanowanych przez masową, fabryczną produkcję tysięcy identycznych egzemplarzy. -  Moja biżuteria z pewnością nie jest jednorazowa. To biżuteria w prawdziwym tego słowa znaczeniu - tworzę ją jedynie ze szlachetnych materiałów - srebra i złota. Autorski design i kunszt wykonania są tu kluczowymi elementami i bardzo cieszy mnie, że klientki to doceniają. Taka prawdziwa, ręcznie robiona biżuteria jest czymś wyjątkowym i unikatowym, podobnie jak obuwie szyte na miarę. To zatrzymanie się w tym pędzącym świecie, i poświęcanie każdemu pojedynczemu egzemplarzowi swojego czasu, skupienia i umiejętności.  Wiem, że biżuteria, którą robię, przetrwa lata. Trafi do młodej dziewczyny, która może kiedyś podaruje ją swojej córce. W tym małym, symbolicznym przedmiocie zaklęty będzie ogrom emocji, miłości, wspomnień. To wspaniałe móc w tym uczestniczyć. – podsumowuje refleksyjnie Kasia.

Więcej na temat biżuterii June Design jak i samej projektantki przeczytacie w najnowszym wydaniu magazynu Prestiż.Znajdziecie tam pełen wywiad z Kasią, gdzie pada wiele mądrych słów… 
Zainteresowanych zaś tą niezwykłą biżuterią odsyłam na stronę autorską  projektantki - June Design



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz