środa, 13 grudnia 2017

OOTD: TOTAL BLACK LOOK




Według fizyków nie istnieje. Yohji Yamamoto uważa, że barwa ta ma coś z demokracji. Złośliwi mówią, że to nie kolor, a brak światła. Zaś Auguste Renoir pod koniec swego życia stwierdza, że to „królowa wszystkich kolorów.” Czerń – bo o niej mowa – jest bohaterką dzisiejszego postu. 

W gamie Pantona jest 1761 kolorów. Ja upodobałam sobie jeden kolor – czarny. Choć fizycy zaraz wytknęliby mi, że czerń to nie kolor, a brak światła widzialnego. Ja jednak od teorii naukowców bardziej utożsamiam się ze słowami malarza Auguste Renoir’a, który pod koniec życia stwierdził, że czerń to królowa wszystkich kolorów. Ale czerń to dla mnie nie tylko kolor. To moja filozofia życia i bycia. Skromna, a zarazem arogancka, jak określa, ją Yohij Yamamoto, charyzmatyczna i  niepokorna, mistyczna i twórcza. Można się za nią schować, ale można też czernią przyciągnąć uwagę. Pozwolę sobie w tym punkcie sparafrazować słowa Karla Lagerfelda – żadna kobieta nie będzie przestylizowana ubrana cała na czarno.I niech te słowa posłużą za puentę dzisiejszego odcinka stylizacyjnego.



















Foto Grzegorz Makiła
Futro ZARA
Bluzka MANGO/ANSWEAR.COM do kupienia TUTAJ
Spodnie CUBUS
Okulary Bijou Brigitte
Beret BERSHKA

1 komentarz:

  1. Uwielbiam czerń, to kolor uniwersalny i pasuje do wszystkiego, a przede wszystkim fajnie wyszczupla ;)

    OdpowiedzUsuń