wtorek, 28 listopada 2017

GORĄCY TREND: PLUSZOWY PŁASZCZ




 Płaszcz to najważniejszy (obok butów) element jesienno –zimowej stylizacji. Za jego pomocą można wyczarować wiele niebanalnych zestawów, ale pamiętajmy o tym, by nie tylko ładnie się prezentował, ale przede wszystkim dawał nam ciepło. Komfort termiczny zimą to priorytet! 



Wybierając zimowy płaszcz kieruję się oczywiście jego fasonem, kolorem, materiałem,  estetyką jako taką, ale priorytetem jest dla mnie jego stopień grzania, że się tak wyrażę. Zima w naszej szerokości geograficznej nie należy do najłaskawszych dlatego zawsze staram się zaopatrzyć w taki płaszcz, który nie tylko nada stylizacyjnego sznytu, ale także zapewni mi komfort termiczny. Bo choć do zmarzluchów, wbrew pozorom, nie należę, to jednak wolę mieć na grzbiecie jeden ciepły płaszcz zimowy niż ubierać się na przysłowiową cebulkę, co tylko krępuje ruchy i jest wysoce niekomfortowe. Przynajmniej dla mnie. 







Pluszowy płaszcz z nowej kolekcji marki Mango przykuł moją uwagę kolorowymi wstawkami na rękawach. I choć daleko mi do fanek różu, to zaintrygowało mnie połączenie tego słodkiego koloru ze stonowanym brązem. Do tego stopnia, że sprawiłam sobie różową czapkę do kompletu! Gdyby jeszcze parę tygodni temu ktoś mi powiedział, że kupie nakrycie głowy w tym odcieniu, setnie bym się uśmiała. Ja? Antyfanka różu?? A jednak! W modzie niczego nie można być pewnym. Ona bywa nieprzewidywalna i lubi zaskakiwać. Za to ją lubię ;) A jak Wam podoba się takie połączenie kolorystyczne?

Jeśli  i Tobie spodobał się ten model płaszcza, kupisz go tutaj--> KLIK.  Pluszowy płaszcz to gorący - nomen omen - trend sezonu!!!







FOTO Anna Kubisiak/ Facebook fanpage
Płaszcz Mango/ Answear.com do kupienia TUTAJ
Spódnica Zara
Czapka Mohito
Torebka Mango  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz