piątek, 8 września 2017

T-SHIRT Z NADRUKIEM ZESPOŁU



Dziś t -shirt z nadrukiem ulubionego zespołu/artysty nosimy nie tylko na koncerty.  Jest on bowiem również wdzięcznym elementem w codziennej stylizacji.  


T-shirt to dla mnie coś więcej niż zwykła koszulka w kształcie litery „T”.  To dla mnie także wizualny manifest mojej osobowości, projekcja moich muzyczno – literackich fascynacji,  moich zainteresowań.  To garderobiany element mojego „ja”.  Poza tym t-shirt nigdy nie jest poza modą. Jest impregnowany na trendy i zmieniające  się jak w kalejdoskopie tzw. „must  have’y”. To także sposób na wyróżnienie się z tłumu tak samo ubranych ludzi. Jest w kontrze do uniformu, w opozycji do garderobianego konformizmu.   Podobnie jak ja sama dlatego tak się lubimy ;)


Motywem przewodnim dzisiejszego tematu  jest  t-shirt na muzyczną nutę. Jeśli sądzisz, że nadaje się on wyłącznie na okoliczność festiwali, to jesteś w dużym błędzie. Poniżej przedstawiam Wam moje autorskie propozycje, jak przemycić koszulkę z nadrukiem ulubionego bandu do pracy, na randkę, spotkanie towarzyskie i wieczorną imprezę. Wszak nie od dziś wiadomo, że muzyka i moda idą ze sobą w parze…










t-shirt PULL&BEAR

 Koszulka z ulubionym zespołem do pracy? A dlaczego nie. Jeśli jesteś przedstawicielką tzw. wolnego zawodu, zapewne sztywny dress code Ciebie nie obowiązuje, ale korpo pracownikom przypominam o casual friday!



  
T-shirt Stradivarius do kupienia TUTAJ
Marynarka i spodnie Stradivarius
Torebka Mango
Buty H&M

Idziesz na imprezę i znów zastanawiasz się jaką kieckę na siebie założyć? A może by tak powalczyć ze schematem i zamiast kolejnej małej czarnej założyć  t -shirt z ukochanym zespołem? Przy odpowiednich dodatkach efekt WOW gwarantowany. 



T-shirt Stradivarius
Spódnica Mango
Kurtka H&M
Botki Casadei

Zestaw na randkę

T-shirt H&M do kupienia TUTAJ 
Żakiet i spódnica Mango
Botki Mango
Kaszkiet Stradivarius

T-shirt H&M do kupienia TUTAJ 
Marynarka i spódnica Mango
Botki LOFT37
Kaszkiet H&M

Wersja codzienna

 T-shirt H&M
Spodnie H&M
Ramoneska H&M
Kaszkiet H&M
Buty Mango

T-shirt Pull&Bear do kupienia TUTAJ 
Botki Stradivarius
Plisowanka Lost Ink/Zalando
Torebka  Loft37

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz