poniedziałek, 27 marca 2017

WIATRÓWKA KISS THE FROG


W ubraniach Kiss The Frog by Monia Zuza Szczuka zakochałam się od pierwszego wejrzenia i założenia. To właśnie dzięki tej marce pokochałam oversize i zrozumiałam, na czym polega solidne krawiectwo. Bo to nie lada sztuka wyczarować oversize'owe ubranie, które będzie wyglądać równie dobrze na osobie noszącej rozmiar XS jak i L. Ubrania sygnowane KTF jakby dopasowują się do sylwetki. I do osobowości...
Każda kolejna kolekcja to konsekwentna pochwała oversize'u i surowego wykończenia.  
Prezentowana przeze mnie ortalionowa wiatrówka pochodzi z nowej wiosenno - letniej kolekcji "Wyśnione Miłości".  Ultra lekka, w cudnym kobaltowym odcieniu. Tego dnia wiało niemiłosiernie dlatego wybaczcie mój nieokrzesany look. Nie mam jednak w zwyczaju czesać włosów w photoshopie. 




 foto Grzegorz Makiła
wiatrówka Kiss The Frog -  do kupienia TUTAJ
buty Asos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz