niedziela, 28 lutego 2016

TRENDY WIOSNA 2016: SPODNIE CULOTTES





Spodnie typu culottes wzbudzają skrajne emocje: jedne je kochają, drugie nienawidzą. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy. Według mnie są nie tylko wygodne, ale i stylowe. Rzekłabym nawet, że  charakterne


Culotty swoją obecność na mapie trendów zaznaczyły już jakiś czas temu,  ale wciąż kobiety  niechętnie po nie sięgają.  Podobno ujmują kobiecości,  ale  przecież wiadomo, że kobiecość to nie kwestia ubioru, bynajmniej.  Ja doceniam ten fason spodni za  wygodę i niebanalny krój. Według mnie są ciekawą alternatywą dla wszechobecnych  spódniczek czy sukienek oraz idealną opcją dla miłośniczek nietuzinkowego stylu.

Rada: Jeśli jesteś niska, sięgaj po culotty z wysokim stanem.  Optycznie wydłużą i wysmuklą sylwetkę.   

Culotty można nosić na co dzień i na specjalną okazję. Na randkę i do biura. Z trampkami i szpilkami. W towarzystwie ramoneski jak i klasycznej białej koszuli. Gdzie  można je kupić i w jakiej cenie?  O tym w obrazkowej ściądze, którą specjalnie dla Was przygotowałam.









źródło zdjęć: Pinterest, Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz