poniedziałek, 4 września 2017

SUKIENKA BELETTE




Marka BELETTE zwróciła moją uwagę już jakiś czas temu. Zauroczyły mnie zwłaszcza sukienki – pełne  wdzięku i nienachalnej kobiecości – jak ja to  mam w zwyczaju określać.  Subtelne, o ciekawych krojach i printach. Jednak to na co zwracam przede wszystkim to jakość materiałów, z jakich dana rzecz została uszyta. To dla mnie kwestia priorytetowa. I na tym polu marka mnie nie zawiodła. Bo ubrania Belette to prócz pięknych fasonów przede wszystkim WYSOKA JAKOŚĆ  materiałów takich jak wysokogatunkowa wełna, bawełna, jedwab. Ponadto marka skupia się na tworzeniu krótkich serii, dzięki czemu  mamy  gwarancję niepowtarzalności i oryginalności.  

Model Madeleine, jaki mam na sobie to mieszanka wełny z akrylem, a ponadto precyzyjne wykończenie i dbałość o najmniejszy detal. To idealna propozycja dla tych z Was, które nawet jesienią i zimą nie mają ochoty rozstawać się z sukienkami. Materiał, z jakiego została sukienka wykonana, doskonale poradzi sobie z niskimi temperaturami. Wystarczy okryć nogi wysokimi kozakami, zarzucić nonszlalancko długi płaszcz  i  przepis na modny, jesienny look gotowy!

Zainteresowane marką odsyłam na stronę 

Jestem pewna, że niejedna sukienka skradnie Wasze serce. 







Sukienka Belette 
Buty DeeZee
kaszkiet H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz