poniedziałek, 8 lipca 2019

MODA POLSKA: LE PRIVÈ




Od lat dopinguję polskiej scenie modowej i uważam, że jest się czym i kim chwalić! W pionierskim odcinku „DOBRE BO POLSKIE ”marka LE PRIVÈ . Dlaczego ona? O tym w dalszej części.

LE PRIVÈ  to kolejna polska marka, którą zdecydowanie warto obserwować. Dlaczego? Ponieważ  tworzy ubrania będące połączeniem ponadczasowej  klasyki  ze sporą dawką ultra kobiecości. Jest sensualnie, ale nie wyzywająco. Klasycznie, ale nie nudno. Kobieco, ale i zadziornie.  Innymi słowy - klasyka z pazurem. Dokładnie tak jak lubię.    


Koncept modowy Le Prive powstał w Krakowie, a jego założycielkami są Ola i Patrycja. Wszystkie ubrania tworzone są w małej, kameralnej szwalni z dbałością o każdy detal.




Dopasowane fasony sensualnie podkreślające kobiece kształty, intrygujące rozcięcia działające na wyobraźnię oraz minimalistyczne formy wpasowujące się w styl „parisian chic”  - tak w największym skrócie można opisać tworzone przez  LE PRIVÈ ubrania.


 Moje serce skradł projekt małej czarnej - bliskiej ciału z sensualnym dekoltem na plecach. A wiadomo, że takie rozcięcie z tyłu robi  stokroć większe wrażenie niż najgłębszy dekolt z przodu. Wszak nie od dziś wiadomo, że cała sztuka uwodzenia polega na sugerowaniu, a nie na pokazywaniu.



Nie można również przejść obojętnie również obok krótkich sukienek w drobną łączkę, które  kojarzą mi się z latami 90. oraz  Alicią Silverstone w teledysku Cryin zespołu Aerosmith. Pamiętam, że kiedy byłam mała, marzyłam by mieć taką kieckę i móc nosić ją z motocyklowymi botkami. 











Osoby równie zaintrygowane marką jak ja, odsyłam na oficjalną stronę marki, dostępną TUTAJ
Zapraszam również na instagramowy profil Le Prive – KLIK 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz