Kiedy
patrzę na romantyczne sukienki polskiej marki autorskiej Madelle – przed oczami
mam paryskie kamienice, wiklinowy koszyk
Jane Birkin, pachnącą bagietkę i Jeanne Damas.
Vive la France!
Markę Madelle poznałam, jak to zazwyczaj ma miejsce
w moim życiu, przypadkowo. Gdzie? Na Instagramie. W tym całym zalewie
okocentrycznej kultury obrazkowej popularnego serwisu społecznościowego właśnie
fajne jest to, że od czasu do czasu można trafić na prawdziwe perełki. Tak było
z Madelle.
Stonowana kolorystyka, dużo monochromu, subtelne
printy oraz nie za długo – nie za krótko. A do tego najwyższej jakości
materiały, a wszystko utrzymane w estetyce paryskiego, wysmakowanego
minimalizmu i duchu vintage. Tak w
największym skrócie można opisać markę Madelle. W gąszczu polskich marek
oferujących ubrania Madelle wyróżnia przede wszystkim jakość oraz subtelność.
Bez ekstrawagancji, poliestru, krzykliwych kolorów, fantazyjnych wzorów, głębokich dekoltów,
rozcięć, prześwitów i ostentacji. Tutaj nie ma miejsca na przesadę. Kiedy
patrzę na romantyczne sukienki Madelle – przed oczami mam paryskie
kamienice, wiklinowy koszyk, pachnącą
bagietkę, Jane Birkin i Jeanne Damas. Vive la France!
Madelle to mała, autorska marka, która szybko podbiła serca miłośniczek
paryskiego szyku. Powstała w 2013 roku, a jej założycielką jest Magdalena
Magnon. Prócz sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.madelle.pl, projektantka
posiada także stacjonarny showroom znajdujący się przy ul. Parkowej 9/3 w
Warszawie.
W poszczególnych kolekcjach nie sposób nie zauważyć zamiłowania Magdaleny do
Francji i stylu Paryżanek. W ofercie prócz cudnych sukienek, które stały się wizytówką marki, znajdziecie także marynarki, koszule,
spódnice i apaszki. A wszystko uszyte
ręcznie, z detalicznym podejściem do tematu, z najlepszych materiałów takich jak jedwab,
bawełna czy len.
Bohaterką nowej, wiosenno – letniej
kampanii jest kalia – kwiat subtelny i
piękny, harmonijny i symetryczny, smukły i delikatny – dokładnie taki jak
ubrania z nowej kolekcji, w której - jak na inspirację kwiatem przystało - dominują odcienie bieli i zieleni. Harmonia krojów, subtelność printów, szlachetność
materiałów, owa „paryskość” i duch retro – niezmiennie i konsekwentnie od lat. Nie
będzie z mej strony przesadą powiedzenie, że dzięki tej konsekwencji
projektantka wypracowała swój własny, rozpoznawalny styl, który z pewnością
wyróżnia Madelle na tle innych polskich marek autorskich.
Kampania wiosna/lato 2019 zdjęcia Magdalena Kozicka
Modelki: Karolina / Uncover Models; Daria / Neva Models
Makeup: Sandra Majewska Makeup
Stylizacja: Magdalena Magnon
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz