wtorek, 23 maja 2017

KORONKOWA SUKIENKA




Uwielbiam oversize, ale od czasu do czasu lubię wbić się w ultra kobiecą sukienkę. Taką, która niby odsłania, a jednak zakrywa.  Która sugeruje, a nie pokazuje. Koronkowa sukienka to kwintesencja kobiecości i subtelności. I to ona jest główną bohaterką dzisiejszego postu. 
 

Koronka to prawdziwa królowa wśród tkanin. Niezwykle zmysłowa i romantyczna dodaje stylizacji wdzięku i nierzadko pazura. Moją sukienkę włoskiej marki Babylon upolowałam w zaprzyjaźnionym butiku a'nula i można śmiało powiedzieć, że to była miłość od pierwszego…założenia. To co mnie w niej urzekło to nie tylko piękny kolor i fason, ale także wysoka jakość wykończenia, precyzyjne szycie i dbałość o najmniejszy nawet detal. Jest jeszcze coś co mnie w niej ujęło: jej uniwersalność. Bowiem za pomocą odpowiednio dobranych dodatków  można całkowicie odmienić jej charakter. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na ukochany styl boho, ale równie fajnie sukienka będzie prezentować się w stylu casual z żakietem i balerinkami jak i rockowym – z ramoneską i botkami typu biker. Doskonale sprawdzi się także jako weselna kreacja czy outfit na randkę. Jedna sukienka, a tyle możliwości!  










sukienka - Babylon 
sandałki - Primamoda 
kapelusz - C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz