poniedziałek, 21 września 2015

TRENDY JESIEŃ 2015: KOZAKI ZA KOLANO


W sezonie jesienno – zimowym 2015/16 ich długość ma znaczenie. Im dłuższe, tym lepiej. Choć niekoniecznie dla wszystkich…

Długo (nomen omen) nie mogłam przekonać się do kozaków za kolano. Zresztą, wciąż miotają mną ambiwalentne uczucia jeśli chodzi o ten fason. Jakoś nie kojarzy mi się on najlepiej i naprawdę trzeba dużego wyczucia smaku i stylu, by nie wyglądać w nich wulgarnie i tandetnie. Osobiście połączyłabym kozaki za kolano wyłącznie z oversize’owymi płaszczami, swetrami, narzutkami lub zwiewnymi sukienkami w stylu boho. I zdecydowanie na słupku niż cienkiej szpili. Z naciskiem na te z lekko odstającą cholewką niż opinające udo.

Totalnym nieporozumieniem jest dla mnie powtarzanie jak mantrę, że ten fason kozaków wydłuża nogi; owszem, jeśli są szczupłe i smukłe. W przypadku krępych, krótkich nóg i masywnych ud efekt jest odwrotny i można zrobić sobie wizualne kuku.

Jak nosić kozaki za kolano, z czym je łączyć? Odpowiedzią niech będą poniższe, starannie wyselekcjonowane zdjęcia outfitów, które - moim zdaniem - najlepiej ukazują bardziej stylowe oblicze kozaków za kolano.





Kozaki za kolano zdominowały w tym sezonie sklepowe półki. Na wybiegach też wiodą prym. Tradycyjnie przygotowałam listę kozaków „over knee” dostępnych zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online. Być może wśród propozycji znajdziecie fason dla siebie. Ja wciąż jestem na etapie poszukiwania...


1.ZARA -399,00 2. Mai Piu Senza/Zalando -779 3. Deezee - 189,00 4. New Look -74,99 funtów 5.H&M -199,00 6. Booci -325,00 7. Anna Field/Zalando -199,00 8. ZARA -399,00 9. H&M -599,00 10. Brilu -139,00 11. Zign/ Zalando 469,00 12. Brilu -129,00

źródło zdjęć: pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz