niedziela, 24 maja 2015

CZARNY KOMBINEZON I SREBRNE BUTY


O kombinezonach pisałam już TUTAJ, a o metalicznych bucikach TUTAJ. Jak napisałam tak się ubrałam. A całość w tonacji ukochanej czerni.


Sesja wykonana została na terenie Europejskiego Centrum Solidarności -mojej ulubionej miejscówki w Gdańsku. Nie ma tu dzikich tłumów, są jakże lubiane przeze mnie industrialne klimaty, a z usytuowanego tuż obok Wydziału Remontowego od czasu do czasu można usłyszeć "Riders on the Storm" The Doors. Polecam każdemu to szczególne ze względu na historię  miejsce. Instytucja upamiętniająca rewolucję Solidarności to także ośrodek edukacyjny, centrum badawczo-naukowe,archiwum, biblioteka i mediateka. No i wspomnieć muszę o tarasie widokowym ECS, z którego roztacza się cudny widok na miasto.









kombinezon - ASOS
ramoneska -MOHITO
torebka - STRADIVARIUS (tutaj)
buty -STRADIVARIUS 
Bransoletki -lemoniq 
okulary -Sinsay 
  
fot. Przemysław Wysocki/ Przemysław Wysocki - Fotografia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz